Monday, October 20, 2008

Angio-Genesis - How cancer grow & How we fight it

Full Video Clip



THE ORDER OF ANGIO-GENESIS

Introduction

SETIAP DARI ANDA MEMPUNYAI SEL-SEL KANSER DI DALAM TUBUH MASING-MASING.

Sel kanser ini tersedia ada dalam tubuh kita kerana setiap hari pun kita terdedah kepada radikal bebas. Lalu sel sihat dalam badan kita bermutasi kepada sel rosak lalu menjadi ketumbuhan seterusnya barah dan akhir sekali kanser.

Sel-sel yang rosak ini @ sel kanser sudah bersedia di tepi saluran darah kita dan bersedia untuk mencuri saluran darah bagi mendapatkan nutrien iaitu makanan dan oksigen untuk terus hidup, membesar dan merosakkan tubuh badan kita.

Perumpamaannya begini tuan-puan.. Anda sedang melalui satu highway dengan membawa banyak sumber makanan dan bekalan. Jadi di setiap laluan anda lanun-lanun dan penyangak-penyangak telah bersedia untuk mencuri makanan dan bekalan tersebut dari anda... AWAS!!

INGAT TUAN-PUAN! SEL KANSER TELAH SEDIA ADA DALAM TUBUH BADAN KITA!!

Angio-Genesis 1



Angio genesis bermaksud proses pembentukan salur darah yang membantu sel kanser. Proses ini merupakan proses penting bagaimana sel kanser itu mendapat makanan dan oksigen lalu hidup dan membesar dalam tubuh badan kita.

Angio-Genesis 2



Proses angio genesis ini bermula dengan penghasilan sejenis protein iaitu MCP1 (atau Monocyte chemotactic protein-1) yang dikeluarkan oleh sel kanser bertujuan untuk merangsang pembentukan salur darah.

Semakin banyak protein yang dihasilkan oleh sel kanser tersebut maka semakin banyaklah pembentukan salur darah tambahan yang tidak diperlukan itu.

Dan apabila salur darah tersebut bercantum dengan sel kanser maka ketika itulah sel kanser akan mendapat bekalan nutrien dan oksigen untuk terus hidup dan membesar dalam tubuh kita.

Dan sel atau tumor tadi boleh merebak dan membiak melalui saluran darah di seluruh bahagian dalam tubuh badan kita.

Angio-Genesis 3



Jika terdapat ketumbuhan sebesar biji guli sahaja di dalam tubuh kita, ia boleh berpecah kepada jutaan sel-sel kecil lain dan merebak ke seluruh tubuh melalui saluran darah kita. Proses ini dipanggil metastasis (iaitu pertumbuhan dan pembiakan sel kanser).

Apabila sel-sel kanser tadi masuk ke dalam saluran darah, bergerak melaluinya dan keluar di bahagian tubuh badan yang lain, ada 2 kemungkinan yang akan berlaku.

Pertama -Sel kanser tadi akan menjadi aktif di bahagian tubuh badan kita yang lain dengan mengeluarkan protein biru bagi meransang pencurian salur darah dan seterusnya berkembang biak menjadi lebih besar dan aktif.

Kemungkinan kedua ialah sel kanser tadi akan menjadi pasif iaitu tidak aktif di tempat barunya. Tetapi keadaan ini bukan selamanya kerana apabila sel kanser yang lebih dominan atau besar di keluarkan dari tubuh melalui proses pembedahan maka secara automatiknya sel kanser yang pasif tadi akan menjadi aktif bagi meneruskan pembiakannya di dalam tubuh badan kita.

Dan ini kita sebut sebagai peperangan dalaman di dalam tubuh manusia itu sendiri.

Angio-Genesis 4



Ini adalah visual atau gambar sel badan yang sihat. Kelihatannya ia mengeluarkan sejenis protein @ inhibitus yang berwarna kuning bagi menyelaraskan sistem pertahanan tubuh atau antibodi tubuh.

Lama-kelamaan apabila sel-sel yang elok tadi bermutasi atau berubah struktur menjadi sel tidak baik dan rosak atau kanser (akibat dari pencemaran udara, pencemaran air, makanan dalam tin, rokok, makanan goreng dan bakar, arak & kopi dll) dan akan mengeluarkan protein MCP1 (atau Monocyte chemotactic protein-1) yang berwarna biru bertujuan meransang pencurian saluran darah kecil dari saluran darah besar @ utama.

Apabila proses ini lengkap maka sel kanser tadi akan mendapat bekalan nutrien dan oksigen yang secukupnya untuk membiak.

Angio-Genesis 5



Visual ini menunjukkan kanser ini diselubungi oleh protein berwarna kuning dan biru. Protein kuning itu bertujuan untuk melawan protein biru secara semulajadi.

Malangnya dengan bekalan yang terhad (iaitu antibodi sedia ada) ia hanya mampu untuk memperlahankan pertumbuhan kanser ke tahap yang lebih serius di seluruh tubuh kita.

Ia juga berperanan untuk menghalang dari pencurian salur darah terjadi di mana2 bahagian tubuh badan kita.

Tetapi malangnya dengan kuantiti yang terhad, apabila kanser tadi dikeluarkan dari tubuh kita maka antibodi semulajadi tubuh akan ikut lemah dan ini membolehkan proses angio genesis iaitu pencurian salur darah seterusnya berlaku di bahagian lain tubuh kita. Lalu kanser tersebut terus membesar dan meneruskan 'peperangan' di dalam tubuh kita.

Angio-Genesis 6



Jadi bagaimana untuk kita memperolehi antibodi tambahan bagi mengelakkan dan seterusnya menghalang pencurian salur darah berlaku?

Kita boleh perolehi dari produk Ecofirst iaitu Nu3.Acai plus yang memberi bekalan Anthocyanin harian kepada tubuh kita. Ianya adalah sumber kedua untuk antibodi tubuh yang membolehkan kita mengawal, menghalang pembesaran sel kanser dan seterusnya membiarkan sel kanser itu mati dengan cara menghalang kejadian pencurian salur darah. Lama-kelamaan ianya akan susut lalu hilang dari tubuh kita.

Sekian perkongsian saya.

Norizam Othman +6017-655-8926

WHAT IS NU3.ACAI PLUS AND OTHER TESTIMONIALS

APA ITU NU3.ACAI PLUS DAN TESTIMONI LAIN


























DAPATKANNYA HARI INI!! KLIK SINI!!





_________________________________________________________


Membina perniagaan anda sendiri dari rumah...

Jangan lepaskan peluang ini!!

Potensi pendapatan harian sehingga RM7480 sehari!!!

TERUSKAN MENDAFTAR SECARA PERCUMA! KLIK DI SINI!






No comments: