Thursday, April 8, 2010

LAGI TESTIMONI NU3.ACAI PLUS HEBAT!!

MESTI BACA!!!
JIKA ANDA ATAU KELUARGA TERGOLONG DALAM MASALAH PENYAKIT KRONIK DUNIA!!




EN. MOHD HASHIM BIN SAMIK
55 TAHUN
BUKIT TINGGI, KLANG, SELANGOR

Saya mengalami masalah berikut:

1- Darah tinggi
2- Kencing manis
3- Gout dan sendi
4- Resdung
5- Batu karang (pundi kencing & buah pinggang)
6- Lebih kurang 10 tahun mengalami semua masalah di atas
7- Mengambil ubat-ubatan dan makanan kesihatan juga beberapa rawatan alternatif tapi tiada kesan ketara.

PENGGUNAAN NU3.ACAI PLUS:

Setiap pagi saya mengambil 1 sachet @ peket. Saya makan 15 minit sebelum sarapan pagi. Telah amalkan minum lebih dari beberapa kotak sehingga kini.

KRISIS PEMULIHAN:

Saya mengalami krisis pemulihan yang ketara seperti

1- Sinus atau resdung - pada bahagian hidung gatal-gatal dalam tempoh 7 hari.
2- Sakit otot dan sendi - pada bahagian lutut kiri dan kanan ke bawah dan rasa kebas-kebas.

KEPUTUSAN :

Pada peringkat awal penggunaan sahaja ia telah banyak menunjukkan perubahan yang positif. Saya telah mengalami perubahan berikut:

1- Sinus atau resdung telah kurang selepas 7 peket saya minum. Saya tidak rasa gatal-gatal lagi pada hidung dan mata saya seperti sebelum ini.
2- Ketika saya naik tangga atau motor, saya sudah tidak mengalami sakit pada bahagian pinggang akibat batu karang.
3- Gout sudah berkurangan. Jari kaki dan tangan saya yang sebelum ini keras sebab tak boleh bengkok kini sudah fleksibel dan mudah bergerak.
4- Darah tinggi dan kencing manis kini dalam keadaan terkawal. Pernafasan saya ringan dan lebih teratur berbanding sebelum ini.
5- Badan saya rasa lebih ringan dan selesa berbanding sebelum ini walaupun saya memandu lori dalam jangkamasa panjang dalam usia 55 tahun kini.
6- Struktur atau tona kulit saya juga sudah berubah. Isteri saya menegur wajah saya sudah tidak kelihatan seperti sebelum ini. Ianya nampak lebih bermaya dan kemas.

Saya masih mengamalkan dan memperkenalkan Nu3.Acai plus ini kepada rakan-rakan seusia saya supaya mengamalkan produk ini bagi mengelakkan dari terkena penyakit dan musibah yang tidak diingini.


WHAT IS NU3.ACAI PLUS AND OTHER TESTIMONIALS

APA ITU NU3.ACAI PLUS DAN TESTIMONI LAIN

ACAI PLUS SEDANG MEMBINA NAMANYA DI KALANGAN MEREKA YANG MENGUTAMAKAN KESIHATAN BERMASALAH KRONIK. POTENSI PELUANG KESIHATAN YANG MENAKJUBKAN DUNIA KINI DI MALAYSIA!!



__________________________________________________


Membina perniagaan anda sendiri dari rumah...

Jangan lepaskan peluang ini!!

Potensi pendapatan harian sehingga RM7480 sehari!!!

TERUSKAN MENDAFTAR SECARA PERCUMA! KLIK DI SINI!





No comments: