Friday, April 9, 2010

TESTIMONI NU3.ACAI PLUS 08/04/2010

MESTI BACA!!!
JIKA ANDA ATAU KELUARGA TERGOLONG DALAM MASALAH PENYAKIT KRONIK DUNIA!!




PN. JUNAINAH BINTI ZAN
36 TAHUN
BANDAR BARU BANGI, BANGI, SELANGOR

MASALAH UTAMA:

Saya mengalami masalah berikut:

1- Sakit pada usus besar kesan selepas bedah Endometriosis sama ada ketika sedang duduk berehat atau buang air besar.
2- Buasir
3- Tak lawas buang air besar
4- Mengambil ubat-ubatan dan makanan kesihatan lain tapi tiada kesan ketara.

PENGGUNAAN NU3.ACAI PLUS:

Setiap pagi saya mengambil 1 sachet @ peket. Saya makan 15 minit sebelum sarapan pagi. Sehingga 8/4/2010 saya sudah mengamalkan 3 kotak acai plus.

KRISIS PEMULIHAN:

Tiada kesan pemulihan yang ketara seperti sakit dada atau kepala.

KEPUTUSAN :

Pada peringkat awal penggunaan sahaja ia telah banyak menunjukkan perubahan yang positif. Saya telah mengalami perubahan berikut:

1- Masalah pada usus besar dah hilang. Mudah dan lawas buang air besar dan buasir yang dah lama kini dah kecut dan tiada lagi.
2- Dengan adanya kolagen, struktur atau tona kulit saya juga sudah berubah. Rakan saya menegur wajah saya kelihatan lembap dan bersinar dari jauh. Beliau sangkakan saya menggunakan produk kecantikan dari jenama yang mahal.
3- Badan saya rasa lebih ringan dan selesa berbanding sebelum ini walaupun saya kerap keluar berjalan-jalan untuk window shopping dan bersiar-siar dengan anak saya.

Saya terus memperkenalkan Nu3.Acai plus ini kepada rakan-rakan seusia saya supaya mengamalkan produk ini bagi mengelakkan dari terkena penyakit dan musibah yang tidak diingini.


WHAT IS NU3.ACAI PLUS AND OTHER TESTIMONIALS

APA ITU NU3.ACAI PLUS DAN TESTIMONI LAIN

ACAI PLUS SEDANG MEMBINA NAMANYA DI KALANGAN MEREKA YANG MENGUTAMAKAN KESIHATAN BERMASALAH KRONIK. POTENSI PELUANG KESIHATAN YANG MENAKJUBKAN DUNIA KINI DI MALAYSIA!!



__________________________________________________


Membina perniagaan anda sendiri dari rumah...

Jangan lepaskan peluang ini!!

Potensi pendapatan harian sehingga RM7480 sehari!!!

TERUSKAN MENDAFTAR SECARA PERCUMA! KLIK DI SINI!





No comments: