Friday, April 9, 2010

TESTIMONI NU3.ACAI PLUS YANG MENGESANKAN JIWA!!

MESTI BACA!!!
JIKA ANDA ATAU KELUARGA TERGOLONG DALAM MASALAH PENYAKIT KRONIK DUNIA!!


JIKA ANDA RASA ANDA SEORANG YANG SUSAH..
DAN TIDAK ADA DUIT UNTUK KESIHATAN DIRI DAN KELUARGA..
LIHAT VIDEO YANG MENGESANKAN JIWA INI..



PN. NOORAZAH BINTI HASHIM
38 TAHUN
BANDAR BARU BANGI, BANGI, SELANGOR

MASALAH UTAMA:

Saya mengalami masalah dari hujung rambut sampai hujung kaki seperti berikut:

1- Bahagian sebelah kanan kepala selalu sakit sehingga perlu ambil 'pain-killer'. Akibatnya muka bengkak-bengkak.
2- Rambut kerap gugur. Bangun tidur pun rambut berderai.
3- Bahagian belikat kiri sehingga ke bawah pinggang terasa sakit.
4- Kaki sebelah kanan akan bengkak dari lutut ke tapak kaki jika berdiri lebih dari 3 jam.
5- Akibat dari kerap jatuh ketika mengandung anak ke-4 menyebabkan kedudukan tulang belakang tidak betul (disposition).
6- Peranakan jatuh 2 minggu selepas bersalin anak ke-5 kerana terpaksa kerja berat menanggung keluarga.
7- Mengambil ubat-ubatan, jamu dan makanan kesihatan serta melakukan rawatan urutan tradisional tapi tiada kesan ketara.

PENGGUNAAN NU3.ACAI PLUS:

Setiap pagi saya mengambil 1 sachet @ peket. Saya makan 15 minit sebelum sarapan pagi. Sehingga 8/4/2010 saya sudah mengamalkan 3 kotak acai plus.

KRISIS PEMULIHAN:

Terdapat kesan pemulihan yang ketara iaitu terasa seperti angin, menyucuk-nyucuk ditempat peranakan. Rasa peranakan saya mengecut dengan jelas.

KEPUTUSAN :

Saya telah mengalami perubahan berikut:

1- Emosi saya sudah stabil dan terkawal. Sudah tidak gemuruh seperti dulu ketika saya runsing memikirkan masalah diri dan keluarga.
2- Sakit pada kepala sudah tiada lagi. Rambut pun sudah kurang gugur seperti sebelumnya.
3- Sakit pada bahagian belikat ke pinggang sebelah kiri sudah tiada lagi. Begitu juga dengan bengkak pada bahagian lutut ke tapak kaki sebelah kanan.
4- Tapak kaki sudah kurang terasa bisa. Tumit pada kaki sudah tidak pecah-pecah lagi.
5- Jerawat pada kulit muka dan kepala sudah tidak ada lagi seperti sebelum ini.
6- Kebas pada tangan kanan sudah tiada.
7- Struktur atau tona kulit saya juga sudah berubah. Rakan saya menegur wajah saya kelihatan berseri dari jauh. Biasanya mereka tidak pernah melihat saya dalam keadaan seperti ini dan mereka sangat terkejut dengan perubahan saya.



Mohd Naufal Ashraf, 13 tahun (anak Pn Noorazah Hashim)

Anak saya disahkan oleh doktor menghidapi implikasi jantung dari umur 9 tahun. Akibat dari pada keadaan tersebut, anak saya tidak boleh bergerak cergas dan aktif seperti remaja lain dan kurang motivasi.

Setelah mengamalkan Acai Plus dalam seminggu, pada peringkat permulaan memang ketara sebab anak saya terasa sakit pada bahagian kepala dan dada, badan seperti letih dan tidak bermaya. Tetapi beliau melawan keadaan tersebut.

Setelah sebulan berlalu, saya lihat perubahan ketara. Contohnya, beliau sudah boleh bermain permainan lasak seperti ragbi. Pada sebelah petang pula dia akan berbasikal keliling taman perumahan untuk exercise atau bersenam.

Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan produk Nu3.Acai Plus ini dan saya terus memperkenalkan Nu3.Acai plus ini kepada rakan-rakan seusia saya supaya mengamalkan produk ini bagi mengelakkan dari terkena penyakit dan musibah yang tidak diingini.




WHAT IS NU3.ACAI PLUS AND OTHER TESTIMONIALS

APA ITU NU3.ACAI PLUS DAN TESTIMONI LAIN

ACAI PLUS SEDANG MEMBINA NAMANYA DI KALANGAN MEREKA YANG MENGUTAMAKAN KESIHATAN BERMASALAH KRONIK. POTENSI PELUANG KESIHATAN YANG MENAKJUBKAN DUNIA KINI DI MALAYSIA!!



__________________________________________________


Membina perniagaan anda sendiri dari rumah...

Jangan lepaskan peluang ini!!

Potensi pendapatan harian sehingga RM7480 sehari!!!

TERUSKAN MENDAFTAR SECARA PERCUMA! KLIK DI SINI!





No comments: