Saturday, July 18, 2009

marishop.e-gerai.my - ?? Cuba lihat sendiri...

Salam pembaca budiman,

Dulu saya pun tidak percaya dengan internet marketing kerana pada asasnya ianya adalah berlaku di atas talian sahaja dan transaksi tak nampak depan mata. Macam mana nak percaya...

Lama kelamaan saya terdedah kepada satu cabang bisnes untuk melakukan pemasaran yang mana ianya memudahkan kerja pemasaran manual. Kemudian saya pun join, asalnya hanya sebab kawan2 ajak. Setelah saya melakukan beberapa cubaan ternyata ianya amat berhasil...

Walaupun melakukannya secara part time sahaja, saya masih boleh melakukannya pada waktu2 lapang dan saya meneruskannya sehingga kini...

Untuk rakan2 di luar sana yang masih mencari2 peluang untuk mendapatkan pendapatan tambahan atau merubah kehidupan, layari URL ini seperti yg telah saya cuba... You don't have anything to lose right?

KLIK SINI untuk mengetahui lebih lanjut. Tugas kita sebagai peserta telah dimudahkan iaitu hanya dengan MEMPROMOSIKAN URL kita (contohnya http://www.marishop.e-gerai.my) ke laman web lain, forum atau yahoo group dan group cyber lain yang wujud di malaysia malah seluruh asia tenggara (spt indonesia, singapore, filipina, brunei, thailand dan negara-negara lain...

JANGAN BUANG MASA LAGI BOS... TELEFON SAYA SEKARANG 0.1.7.6.5.5.8.9.2.6 (NORIZAM) PASTI TAK NYESAL PUNYE... ATAU KLIK SINI UNTUK KETERANGAN LANJUT...

No comments: